تا ۵۰% تخفیف در جشنواره پاییزی گروه نرم افزاری داروگ!

گروه نرم افراری داروگ در راستای مسئولیت اجتماعی خود، و باتوجه به نابسامانی های اقتصادی حاکم بر بازار کشور، در نظر دارد تا با ایجاد تخفیفات بی نظیر، فرصتی استثنایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا با صرف کمترین هزینه، کسب و کار خود را دگرگون نمایند.

لازم به ذکر است تمام پروژه های انجام شده با همان کیفیت بی نظیر سابق و بدون کوچکترین افت کیفیتی، تقدیم مشتریان عزیز خواهد شد.

شما مشتریان گرامی از مدت انتشار این خبر، به مدت محدودی فرصت دارید تا با سفارش پروژه خود از تخفیفات باورنکردنی ما بهره مند شوید. ضمنا مدت زمان دقیق پایان جشنواره، در خبرهای آتی به اطلاع شما مشتریان گرامی خواهد رسید.

برای سفارش محصول می توانید از راه های زیر با ما تماس حاصل کنید:

بهترین و سریع ترین راه ثبت و سفارش پروژه های درخواستی شما، اقدام به پر نمودن فرم درخواست پروژه می باشد. ثبت سفارش از این روش در اولویت رسیدگی قرار گرفته و سریع تر بررسی خواهند شد.

راهنمای ثبت درخواست

  1.  مشتری گرامی، ثبت درخواست شما در ۵ قدم و به سادگی صورت می گیرد که انجام تمامی مراحل و کلیک بر روی دکمه ” ثبت درخواست ” برای تایید نهایی ثبت نام الزامی می باشد.
  2.  برای کمک به خدمت رسانی هر چه بهتر و سریع تر، لطفا تمام اطلاعات خواسته شده در فرم را به زبان پارسی (اعداد به انگلیسی) و صحیح وارد نمایید.
  3. موارد ستاره دار در فرم ثبت درخواست، الزاما باید تکمیل شوند.
  4.  پس از تکمیل این فرم، از طریق همکاران بخش ارتباط با مشتریان در اولین فرصت با شما تماس حاصل خواهد شد و سایر مراحل، هماهنگ خواهد شد.
  5. لطفا قبل از تکمیل این فرم و یا قبل از هماهنگی با واحد مشتریان از هرگونه مراجعه حضوری پرهیز شود.

قوانین و مقررات ثبت درخواست

  1. ثبت درخواست تمامی پروژه های گروه نرم افزاری داروگ (سایت، اپ و ….) فقط از طریق تکمیل این فرم امکان پذیر می باشد و هیچ راه دیگری ندارد.
  2. ثبت درخواست در این فرم به معنای قرارد رسمی نخواهد بود و فقط به معنای ثبت نام اولیه تلقی می شود.
  3. قرارداد رسمی گروه نرم افزاری داروگ فقط پس انجام مراحل ثبت نام، و پس از ملاقات حضوری بین کارفرما و نماینده گروه نرم افزاری داروگ، ثبت خواهد شد.
  4. گروه نرم افزاری داروگ تاکید می کند تمام پروژه های انجام شده توسط این مجموعه فقط و فقط به صورت اختصاصی صورت می گیرد و هیچ کدام از پروژه ها در هیچ مارکتی از جمله ( بازار، اپ استور، گوگل پلی، مایکت و …) منتشر نخواهد شد. بدیهی است هر نرم افزار ثبت شده به نام گروه نرم افزاری داروگ در مارکت های اپلیکیشن یا سایر سایت های فروش سایت، هیچ ارتباطی با گروه داروگ ندارد و شامل پشتیبانی گروه داروگ نخواهند شد.
  5. تنها شرکت دارای نمایندگی رسمی از گروه نرم افزاری داروگ، “شرکت شایان داده پرداز ایرانیان” به شماره ثبت ۶۹۱۲۴ می باشد و ثبت مهر این شرکت و لوگوی گروه نرم افزار داروگ در قرارداد الزامی می باشد.
  6. بدیهی است هر فرد و یا شرکت دیگر به جز موارد ذکر شده، مورد تایید گروه نرم افزاری داروگ نمی باشد. خواشمندیم در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب به پشتیبانی گروه نرم افزاری داروگ اطلاع داده شود.

     

سفارش از طریق تیم بازاریابی

همکاران ما در تیم بازاریابی داروگ، در طول سال با مراجعه به کسب و کارهای هدف سعی در راهنمایی مشتریان گرامی دارند. چنانچه از طریق یکی از همکاران ما در تیم بازاریابی با شما تماس گرفته شد می توانید از این طریق سفارش خود را ثبت کنید.

در صورتی که هرگونه سوالی در مورد سفارش گذاری یا سایر خدمات ما دارید، می توانید از طریق افزونه چت مستقیم سایت گروه برنامه نویسی داروگ با ما تماس حاصل فرمایید، همکاران ما در تیم پشتیبانی در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

  همچنین شما مشتریان عزیر می توانید از طریق اطلاعات صفحه تماس با ما از طریق ایمیل یا شماره تلفن بخش پشتیبانی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن جستجوی خود را تایپ کنید

سبد خرید